{three things}




Šią savaitę mane džiugino:
1. Gėlės. Astromerijos (nors tu ką, bet rašosi vis man astronomijos, hehe). Vienos iš mano mėgstamiausių gėlių. Labai ilgai išsilaiko ir džiugina akį. Patinka man šviežios gėlės namuose, patinka žūrėti į jas, pauostyti (nors pastarosios tai kvapu nepasižymi, tiek to), bet vat su jų priežiūra, o būtent su vandens keitimu kartais iškyla problemų...kažkaip pasimiršta.. Nieko, vėl yra kur tobulėt :)
2. Šokoladas. Taip taip. Už šį olandišką šokoladą, tiksliau net keturias dėžutes jo, esu dėkinga savo senam draugui, kuris du kartus per metus papildo neišsenkančias saldumynų atsargas: per Kalėdas ir mano gimtadienį. Gerai turėt draugų, kurie pažįsta kaip nuluptą ir žino, kad su šokoladu neprašaus  :)
3. Ir koks gi gimtadienis be mergaitiškų dalykėlių. Sweet summer. Mmmm taip skaniai kvepiančios ir maloniai besinaudojančios priemonės. Niekada nebus per daug :)

-Geros visiems savaitės-

Leave a Comment

  1. lovely flowers!!
    what is it in second picture? it looks good :D
    kisses :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. :) it's dutch chocolate pieces!! Looks good and tastes perfect!

      Delete