Uoga Uoga {little review}




LT Šį lietingą sekmadienį noriu pasidalinti savo mintimis apie lietuvišką kosmetiką "Uoga Uoga". Bandžiau tik šiuos tris nuotraukose esančius produktus, tad juos ir apkalbėkime, žinoma, ne blogąja prasme. Pirmiausia pasidžiaugsiu pakuočių dizainu, paprastas, bet jaukus, kuris man labai prie širdies, o dar tie produktų pavadinimai, ties kuriais šauniai padirbėta, tikrai suteikia smagumo ir kelia nuotaiką. 
Mango Tango maitinamąjį balzamą gavau dar per Kalėdas ir dabar kurį laiką panaudojusi galiu išsakyti savo nuomonę. Iš tiesų, mano verdiktas būtų - šaunus produktas! Riebus, tikrai maitinantis, užtepus ir gerai įtrynus į odą lieka riebumo, tad aš jį vartoju tik vakare, prieš keliaujant miegučio. Ant pakuotės nurodyta, kad skirtas ir kūnui, ir rankoms, tačiau mano atveju, tai rankoms per riebu, nesusigeria, o kūnui tobula, tik deja, 50ml mažokas kiekis. Ar šis produktas patiko tiek, kad vėl keliaučiau į salelę jo įsigyti? Na, atsakymas būtų, manau, kad ne, bandyčiau kitą didesnio kiekio produktą, tačiau šis puikiai tiktų kelionei. 
Natūralus maskuotukas "Agentas 001". Jau vien tas žodelis 'maskuotukas' man labai mielai skamba, matyt, dėl to ir nusipirkau jį. Truputį beviltiška. Hm, dabar mąstau, kaip jį man čia aprašyti...na, nelabai jis maskuoja. Va tokia ir teisybė. Turbūt ko ir norėti, natūralus dalykas, matyt, negali pilnai užlyginti visus veido nelygumus. Tai naujas Uoga Uoga produktas. Yra tik du atspalviai, manasis yra gelsvo/rusvo atspalvio. Apžiūrinėdama salelėje, klausiau pardavėjos, ar nebus riebaluotas veidas padengus šiuo produktu, nes pirštu patrynus jis atrodo riebokas, o dar ir aliejų pagrindu sukurtas. Ir iš tiesų, užtepus ant veido visai nėra riebus, tik reikia pakankamai daug (net sakyčiau per daug) pirštu makaluoti, kad pasiimtų reikiamas kiekis produkto. Padengus norimą vietą, ji atrodo natūraliai, nesubėga į sausas raukšleles, tačiau neužmaskuoja tiek, kiek norėtųsi. Smagu išbandyti naują lietuvišką natūralų produktą, tačiau kam reikia vadinamojo 'high coverage' šis agentas nėra tinkamas. Lengviem pamaskavimam visai ir tiktų.
Paskutinis bandytas produktas lūpų balzamas "Pabučiuok mane". Mmmmm pavadinimas man labai patinka :)) Esu aprašiusi šį produktą šiame įraše. Žiemos sezonui puikus produktas, kad lūpos būtų švelnios. 
Tai tiek šiam kartui, norėčiau išgirsti Jūsų atsiliepimų, rekomendacijų, susijusių su lietuviška kosmetika, ar būtent Uoga Uoga produktais!!!

***
EN Sorry for those who read my posts in English, as this was a review of a Lithuanian natural cosmetics, I decided to share it only in my language. If you are still interested and would like to take a look at what it is, here is their brand name "Uoga Uoga".


Leave a Comment

  1. Labas, pažymėjau jus "The Liebster award" rinkimuose. Kviečiu atsakyti į klausimus :) http://ilovemanythings.blogspot.com/2014/02/mieliausias-bogas-apdovanojimai-du.html

    ReplyDelete
  2. Labai smagus įrašas! Kažkaip pažįstama pirkti produktą dėl patikusio pavadinimo:))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aciu, Zivile! Smagu, kad yra bendraminciu :))

      Delete
  3. Labai patiko tiek apžvalga, tiek produktų nuotraukos ;) neesu jų bandžius. Ko gero, agento ir nebandysiu :)


    ReplyDelete
  4. Aciu labai!! :)) na tikrai, nelabai tas agentas, sunkiai maskuoja, o poto dar ir greitai pranyksta kazkaip..

    ReplyDelete
  5. Labai patiko apžvalga, gaila, kad maskuoklis ne visai pateisina lūkesčius :) O man su UogaUoga visada kažkokios dilemos - kiek esu bandžius jų produktų (veido kremą, šveitiklį, šampūną...) - negaliu pasakyti, kad man jie ypatingai patiko. Arba niekuo neišsiskiriantys, arba prastesni už kitus, mano naudojamus. Na bet dizainas ir produktų pavadinimai tai visada mane paperka :D

    ReplyDelete
  6. Dekui :) kai pagalvoji, dizainas paprastas, bet vat kazkuo paperka :)

    ReplyDelete
  7. Uoga uoga esu bandžiusi tik vieną produktą - veido kremą. Patiko, bet nesužavėjo.Ir vistiek mane ši kosmetika traukia. Įpakavimai tokie spalvoti, tai man kažkodėl kyla asocijacijos su TBS. Atrodo, kad viskas turėtų nuostabiai kvepėti. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Is tiesu, kvapo tokio skanaus kaip ir nera, bent jau man :))

      Delete
    2. Man irgi nera, bet kokybe is tikruju maloniai nustebino. Po lietuvisku Margaritos kremu mano nuomone apie lietuviska kosmetika buvo labai nekokia...svelniai tariant...Bet ecodenta ir Uoga uoga kazkaip mano nuomone keicia i gera :D

      Delete
  8. Looks like a nice product. And of course we can follow each other! Following you on GFC now. I'll be waiting for you on my blog :)

    ReplyDelete
  9. great products :)
    following you now on gfc,maybe you want to do the same? :)

    ReplyDelete
  10. nice review dear!
    maybe you want to follow each other?
    let me know :)
    xoxo

    www.mychoicebysorana.blogspot.ro

    ReplyDelete
  11. nice products!
    I follow you back on Gfc :)
    keep in touch!

    J'aime les feuilles rouges

    xoxo Marta

    ReplyDelete