{three things..ok more this time..let's say three photos}




1. Šią savaitę papildžiau savo atviručių atsargų kampelį. Turiu silpnybę "Nieko rimto" kuriamiems atvirukams, o jų sutvėrimų linijos esu absoliučiai nuginkluota, kaip galima nesigrožėti tokiais smagiais ir mielais kūriniais. Reikėjo vienos atvirutės, bet išėjau su keturiom :)

2. Hmm čia vėl šios savaitės pirkiniai, bet žuvėdros knygos jau labai senai norėjau ir, matyt, tik dabar pribrendau ją įsigyti. Gal dieną prieš beklaidžiodama internete užmačiau knygos "Iliuzijos" aprašymą ir atsiliepimus, pasirodė įdomi, tad nesusilaikiau ir pasiėmiau ją taip pat. Apskritai, man labai patinka šių knygų dydis, patogus įsimest į rankinę. Vat kažkaip užėjo knygų poreikis. Knygom neišleidžiu daug pinigų, nes perku tik tas, kurios turės man naudos, kaip psichologines, kulinarines. Jų tai turiu tikrai daug. O romanams, detektyvams ir kt. neišlaidauju, tiksliau visai neperku, nes kažkaip 
nematau prasmės perskaityti vieną kartą ir palikti dulkėti. Čia man puikiausiai pasitarnauja biblioteka. Tad esu už visokio žanro knygas, skaitau pagal vidinį poreikį, tačiau pati įsigyju tik turinčias išliekamąją vertę.

3. Taigi nusipirkau knygas, patenkinta žingsniuoju sau ir prieš akis bam išdygo Drogas ir viskas. Kažkoks nenumaldomas poreikis, noras kažką mergaitiško įsigyti pakirto mane. "Jetau reikia gi nude lūpdažio, 50 procentų nuolaidos, hmm ne, nereikia, bet kaip noooriu, o gal kokio ryškiai raudono lūpdažio..hmm..Monika, jei užeisi, vėl kažką įsigysi..hmm aj einu, reikia pasilepinti" - va štai taip per kelias sekundes mintyse kilo panika, bet galiausiai noras pasilepinti (niu kada, jei ne dabar) nugalėjo. Labai norėjau išbandyti naujuosius Maybelline Whisper lūpdažius, tad išsirinkau reikalingiausią spalvą (nes dabartinį nude'ą jau pirštu skuobiau :) ) Mocha Muse. Esu labai patenkinta, nes spalva superinė, taip maloniai tepasi, skaniai kvepia ir bent jau man ilgai išlieka ant lūpų, aišku jei neužkandžiauju. Tikrai patariu išbandyti, tuo labiau akcijos atrakcijos. Gi merginos pasilepinkim ;)) O už lūždažio matote mano naujuosius akinius, wooohooo, taip norėjau kažko tokio tigruoto ir netyče aptikau Mango, na, žinote, kaina neleido nepirkti - begediški 26 litai, ką????????? Aha ir kur nepirksi, taip taip tik nereikia sakyt, kad nuolaidų auka esu.... na kartais gal truputuką :) 

Tad tiek mergaitiškų šnekų, tačiau būtu labai įdomu sužinoti, kaip Jūs pasilepinat savo mergaitiškas sielas? ;)

Leave a Comment

  1. Aš tiem atvirukam irgi neabejinha esu..Kokie jie mieli! O "Džonataną Livingstoną Žuvėdrą" esu skaičiusi, nes reikėjo lietuvių kalbos pamokai.Greitai persiskaitė, įdomi ir turi naudos, gilių minčių :)

    ReplyDelete
  2. Delto ir isigijau ja, kad turi giliu minciu, bet vat kazkaip mokykloj neteko skaityt, gal numuilinau, nepamenu :))

    ReplyDelete
  3. Senos geros knygos-malonaus skaitymo :)

    ReplyDelete