Currently loving




LT Nežinau, kaip jūs, tačiau aš vis tam tikru laikotarpiu turiu savo mėgstamiausius, akį džiuginančius ar labiausiai naudojamus daiktus. Šiuo metu negaliu atsidžiaugti jau visą savaitę nuostabiausiais ir kvapniausiais bijūnais. Vis gėriuosi ir uostau, ir vis negana. Kita mano obsesija šios nerealios basutės. Patogesnių, matyt, kolkas ir nesu turėjusi, ir jūs tik pažiūrėkit koks grožis. Tobula. Prie viso šito negalėjau nepridėti savo naujo nepakeičiamojo Ipod. Ir dar ne šiaip, o rūžavo :) Mano senukas, pats pirmasis ipod'as, deja, po 14 metų intensyvaus naudojimo, pasimaudymo vonioje su putomis, keletų kritumų, nusprendė nustoti mane džiuginęs ir sau ramiausiai išsijungė su visam :( Bet kaip gerai, kad yra gimtadieniai ir galima drąsiai reikšti savo norus :)   

EN I don't know about you guys, but every now and then I have my favorites, the most beloved and used items. These beautiful and so fragrant peonies have been making me happy for the whole week. I keep enjoying and smelling them, and I just can't get enough. Another obsession of mine is these beautiful sandals. I believe that these are the most comfortable sandals I have ever had. And look at them, aren't they gorgeous? Perfect! I also had to add my new amazing Ipod to this list. Yep, and it's pink! :) My first and the one ipod, which I had for 14 years, after the uncountable use, foamed bath and several falls on the ground decided to quit making me happy and calmly shut down forever :( But it's great to have birthdays when you are allowed to express your desires :)

Leave a Comment

  1. Monika, iš kur šios nuostabios basutės? :) Aš kaip tik įsigijau labai panašias, kiek aukštesnes ir visiškai nude. Pravaikščiojau ilgiausiai ir beveik nepavargau :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aciu, jos tikrai nuostabios :)) netiketas pirkinys is Chester parduotuves!!

      Delete
    2. Oi tikrai netikėtas, aš ten lankiausi prieš nepilną mėnesį ir tikrai tokių nemačiau :)

      Delete
    3. O as isvis pirma karta i ta parduotuve uzejau ir se tai tau, laimikis :)))

      Delete
  2. Bujunai mano pacios mylimiausios geles. Kai tik prasideda ju sezonas, bijunai visada puosia mano namus. O ir gimusi esu tuo laiku, kai pats ju zydejimo pikas, tad per gimtadieni paprastai gaunu diiiiideli ju glebi :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaip smagu!!!! Tikrai nuostabios geles ir dar tas neispasakytas kvapas, uzliejantis namus!!! :)

      Delete