Let's paint some nails




LT Prisižiūrėjus žurnalų, reklamų ir visokio kitokio spalvoto bieso, užėjo didžiulis noras geltonų nagų. Žinoma, eilinį kartą nesusilaikiau ir nusipirkau dar vieną nagų lako buteliuką, tenkinantį mano įgeidį citrinos spalvai. Pajutau, kad darosi nelabai valdoma situacija man čia su tais lakais.. Vat būna pagalvoju, kad viskas gana, nereikia čia man jų, bet tada ant kito peties iššoksta mano "reikia mėgautis mažais dalykėliais" šalininkas ir pastarasis dažniausiai laimi. Na, jeigu aš patapsiu laimingesne nuo to mažo spalvoto buteliuko bent porai akimirkų, tai kodėlgi ne :)) Kažin ar čia aš jau priskiriama prie šopaholikių ar dar nelabai?..O gal lengvo laipsnio. Ech velniai matę, man gerai, man smagu, man patinka spalvos, yay. Va taip ir gyvenu, vis diskutuodama su savimi reikia/nereikia, noriu/nenoriu, noriu/bet ar tikrai reikia, o laimi noriu, vadinasi reikia. Ši Avon nagų lako spalva labai graži, nei per daug blanki, nei neoninė, toks pats viduriukas, tik tepimas ulialia..reikia ypatingai stengtis, kad gražiai nusilakuoti, nes su tokia spalva visi nukrypimai kažkaip pasistebi ir pats tepimas pakankamai nemalonus. Dėl laikymosi...mmm..nope..nelabai gerai, po dienos pradėjo atsilupinėti. Susumavus minusus ir vieną pliusą, nemanau, kad aš dar jį naudosiu, na nebent taškeliams, ką padariau su Revlon rudu laku, kuris, beje, labai gražiai tepasi ir išlieka pakankamai ilgai.
***
EN After looking at magazines, advertisements and other various stuff, I got a huge desire of yellow nails. So I couldn't help myself and I got the new bottle of yellow nail polish. Well, I felt I am starting to have uncontrolled situation with the amount of polishes appearing in my closet. Sometimes I say to myself to stop, because I don't need more, but on the other hand if this colorful bottle will make me happy for a moment, why not? :)) This Avon nail polish has a beautiful color, not too pastel, and not so neon, just the perfect middle. But the coating is so difficult and unpleasant and you can easily see all the mistakes you made and you have to put plenty of efforts to make it nice. And it doesn't last a long time, after one day it started chipping. So to sum up minuses and one plus (the color itself), I don't think I will use it again, maybe only for decorations like dots, what I did with Revlon chocolate nail polish, which, by the way, coats very nicely and lasts long.


Leave a Comment

  1. Labai gražu. O man toks klausimėlis iškilo: turi nesuskaičiuojama skaičių nagų lako butelaičių ar jis nesuketėja, nesensta?
    Nes man irgi būna, jog prisiperku ir po mėnesio ar dviejų nagų lakas nebenaudojamas? Tai gaila būna vos sykį panaudojus mesti lauk.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekui :) vat manes drauges uzklausia, ar nesukieteja, bet dar nesu ismetusi ne vieno nagu lako, kuris butu sukietejes ir nebenaudojamas. Turiu keleta buteliuku, kuriems jau pora metu, o gal ir daugiau ir vis dar normaliai tepasi. Cia gal man vienai nekieteja, nesuprantu :)) bet siaip esu girdejusi, kad galima siek tiek acetono ipilti, supurtyti ir vel galima naudoti laka. Nebandziau sito, nes kazkaip neprireike.

      Delete
    2. Kai įpili acetono, tai tada nagų lakas ilgiau džiūsta. Žodžiu nepadeda tas acetonas man :) Pavydu, kad tavo nagų lakas nekietėja :)

      Delete
  2. Gražiai atrodo nagai su tais taškeliais. Bet man nagų lakas laikosi labai trumpai, tai aš tiesiog tingiu kažką gražesnio ant nagų darytis, nes greitai vėl reikia nusivalyti :(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aciu :)) siaip ir as dazniausiai tingiu kazka idomesnio pasidaryti, bet kartas nuo karto uzeina didelis noras, tai kazka pasibandau :)

      Delete
  3. Gražus atspalvis ir taškiukai atrodo labai gražiai. Tik gaila, kad laikosi trumpai. Tokiu grožiu norėtųsi puikuotis ilgiau nei dieną :)

    p.s.labai gražios nuotraukos!

    ReplyDelete
  4. Hey there, loved your blog, just followed you on GFC, (43) would you mind to follow back?

    mandyshareslife.blogspot.com

    MandySharesLife FACEBOOK PAGE

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you, Mandy!! I will definitely check your blog!! :)

      Delete
  5. So inspired,love it!!


    http://www.facebook.com/AmandaChicFashionRoomLounge?ref=hl
    twitter & instagram : @fashionrlounge
    Fashion room lounge

    A chic kiss ;)

    ReplyDelete
  6. I really need to say to you that i love this idea!!!! I´m going to try this :D Thanks for your nice comment!!!! Tomorrow in my blog : Romantic Outfit :P http://cindyklein.blogspot.com - https://www.facebook.com/cindykleinblog

    ReplyDelete
  7. How perfect! Love this look :)
    xo TJ

    http://www.hislittlelady.com

    ReplyDelete