Šeštadienį gaminam/ Saturday - we cook




Kažkaip man mano bloge truputuką trūksta nuoseklumo, todėl nusprendžiau įvesti pirmąją pastovią (na, labai tikiuosi, kad tą pastovumą man pavyks išlaikyti. Fingers crossed :) rubriką "Šeštadienį gaminam". Į šią rubriką įeis viskas, ką pagaminu, kai užplūsta mano gaminimo mūza. Pati sunkiai suvokiu, kada ji labiau linkusi apsireikšti ir kada pradingsta skradžiai į žemę. Mėgstu gaminti, bet mėgstu tai daryti su kažkokiu tikslu, ar paruošti ir nustebinti šeimą gražia vakariene (kas, deja, būna retokai, bet būna :), ar pamaloninti draugus skaniais užkandžiais, bet noras sau vienai gamintis kažką skanaus užplūsta retai, labiau patinka palepinti kitus nei save :) nieko tokio, aš save ir taip pasilepinu, tikrai nuskriausta nesu, hehe :)

Šį kartą lavašą su pikantiškomis salotomis pasidariau SAU :) reikėjo kažką užkąsti, tad nusprendžiau, kad šita lengvai ir greitai paruošiama užkandėlė puikiai tiks. Jokiu išradingumu aš čia nieko nenustebinsiu, ir taip aišku, bet vis vien nusprendžiau pasidalinti :)

  • Lavašas;
  • Fermentinis sūris;
  • 2 kiaušiniai;
  • Česnakiukas;
  • Pipiriukai;
  • Majonezas (Hellmans mėlynas skaniausias).
Kiaušinukus išverdam kietai ir supjaustom, sūrį sutarkuojam, sukapojam česnakiuką, viską sumaišom su majonezu ir pipiriukais ir dedam ant lavašo, kurį poto susukam ir pasipjaustom. Voila :) easy schmeasy :)
 ***
Somehow I miss a little bit of the consistency in my blog, so I decided to create the first permanent column, called "Saturday - we cook" ( I really hope that I will be able to maintain the stability. Fingers crossed :) This heading will include everything I prepare when my cooking muse appears. It's difficult to understand when she is more likely to come and when dissappears. I like to cook, but I like to do it with some purpose like to surprise family with a nice dinner (which, unfortunately, happend rarely, but from time to time it does :) or to please friends with tasty snacks, but the desire to cook something special for myself comes veeery seldom. I prefer to pamper others more :) don't worry, I indulge myself quite a lot in other ways :)

This time the lavash with the piquant salads I made for MYSELF. I needed to eat something, so I decided that this easily done snack is just perfect. I won't suprise anyone here, that's for sure, but still I wanted to share :)
  • Lavash;
  • Cheese;
  • 2 eggs;
  • 1 piece of garlic;
  • Peppers;
  • Mayonnaise.
Boil eggs hard, then slice them. Grate the cheese, cut the garlic. Mix everything in a bowl with mayo, peppers and place onto the lavash, then wrap it and slice in small pieces. Voila :) easy schmeasy :)

M...

Leave a Comment

  1. labai skanu :)) mano kambabrioke dar labaiskaniai dare tokius suktinukus su lasisa, tepamu sureliu ir agurkais :))

    Sandra
    Kur mano raktai?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Esu dariusi su tunu, salotu lapais, paprika, pomidoriuku, majonezu, tai irgi skanu. Zodziu, galima beleko privynioti :) gal butu galima tikslesni recepciuka suzinoti? nes jauciu, kad ne tik lasisa ir agurkas buvo, truksta slapto ingrediento man cia :-))

      Delete