First post in 2013




Na ką gi, jau 12-a 2013-ųjų metų diena. Praėjo visos taip lauktos šventės, trumpos, bet be proto smagios ir kupinos tik geriausių dalykų atostogos. Hm, ko dabar laukti? Ne, ne, ne, šį kartą man tokių neaiškumų nekyla. Aš turiu ko laukti ir laukiu kiekvieno mėnesio kaip didžiausios šventės, galima sakyti, kad gyvenu skaičiuodama mėnesius, o ne dienas :)) papa ra papam, žinot, meilė :)) yra gėris..ok truputį nuklydau ne ten. Taigi kaip visuomet prieš naujus metus susirašiau šių metų tikslus. Ir galiu pasakyti, kad didžioji dalis jų yra pakankamai rimti, reikalaujantys daug darbo, tikėjimo ir keičiantys daug, bet aš šiais metais pasižadėjau būti ryžtinga, nepasiduoti abejonėms, savo vidinėms baimėms, tad žingsnis po žingsnio, drąsiai žengsiu, o ne tipensiu, savo tikslų link. Vis mintyse sau sakau, kad geriau pabandyti, daryti, jei bus lemta išeis, jei ne, vis vien kažkur likimas pakreips, o ne sėdėti kaip marytei ir laukti kažko. Na turiu įprotį laukti įkvėpimo, o man vis jo nėra ir nėra, arba tai tas trukdo, tai anas. Nagi nesąmonės, Monika.. Reikia tiesiog imti ir daryti, o poto viskas atsiras, ko reikės. Oj tikrai aš ryžtingai nusiteikusi. Jaučiu, kad sesė perskaičiusi mano įrašą, vėl sakys, kad šiuo metu kita dvynio pusė funkcionuojanti :)

Pasigirsiu :) Man Kalėdų Senelis atnešė labai, na tikrai labai gražią knygutę visokioms mintis, idėjoms užsirašyti. Nužiurėjus ją buvau Humanitas knygyne. Spėkit, kas ant viršelio?? P..........ARIS :) nuostabusis Paryžius, toks jaukus, toks magiškas, toks elegantiškas, toks norimas vėl ten nuvykti... Taigi mano knygutė labai jauki ir graži, taip ir norisi kuo greičiau atsiversti ir kažką įrašyti. Va čia atsiranda vienas Bet..Bet kaip pradėti ją rašyti?? Man labai svarbus tas pirmasis įrašas, nes jei kažką ne taip užrašysiu, ne taip gražiai, ne toj vietoj, viskas, knyga sugadinta. Tad po ilgo galvojimo ir ruošimosi pagaliau ryžausi paleisti savo paris į naudojimą. Žinoma, ten nugulė ir mano metų tikslai, kad akis badytų ir nebandyčiau muilinti. Na svarbus momentas man čia buvo :)



It's day 12 of 2013. All long waited festivities, short, but unbelievably great and funny holidays passed. So now, what to wait for? No, no, no, this time none of uncertainty comes my way. I have a lot of to look forward and I look forward to each month as the biggest celebration. Well I can say that I live counting months instead of days :)) papa ra papam, you know, loooove :)) is great..ok back to topics. As always, before new year I wrote down my goals. This time they look serious and requiring a lot work, faith and changing my life, but I vowed to myself to be willing, resist all inner fears and doubts, and step by step confidently will reach my goals. I always say in my mind that it's better to try, do something, and if it won't meant to be, it will turn somehow anyway how it has to be. By sitting nothing will come. As I have a habit to wait for the inspiration, or I find some other excuses, either this or that. Come on, Monika, nonsense... All you need is just gather yourself and do it. I have a feeling that my sister, after reading this post, will tell me that the other half of gemini is now functioning :))

I will brag a lttle bit :) Dear Santa Claus brought an amazingly beautiful notebook, but it's really very nice. Guess, what's on the cover?? P.........ARIS :) amazing Paris, so cozy, so magical, so elegant, so calling to come back... My book is very cozy and attractive, just waits to be written. There is one But...But how to start?? The first note is so important to me, if I write something not nicely, in a wrong direction, wrong line, that's it, the book is damaged. So after long thinking and preparing I finally let my paris in the world of use. Yes, it was important moment :))


With happiness,
M...

Leave a Comment

  1. Replies
    1. man ji tokia nereali, taip malonu paimti i rankas, labai dziaugiuosi ja :)

      Delete