Honey, put on that party dress




Pagaliau galiu pasidalinti outfit'ų nuotraukomis, jau pati jų labai labai pasiilgau, nes žiemą mano drabužinėje visiška ramybė ir nulis įkvėpimo rengimuisi. Taip pat pastebėjau, kad pastaruoju metu mano blogas patapo beveik maisto tinklaraščiu, taigi smagu įnešti truputuką naujo vėjelio čia. Šitaip gražiai apsirėdžiusi, išsipusčiusi paminėjau sesės gimtadienį. Labai mėgstu įvairius marškinukus ir šitais Mango tiesiog negaliu atsidžiaugti, taip prilipo, ir prie sijonų, ir prie džinsų, prie visko, super. O sijonas buvo vienas iš netikėtų pirkinių net negalvojant, ar sugebėsiu ką nors priderinti. Tiesiog norėjau kažko kitokio ir gavau. Nuotraukose nesimato, bet jis visas iš žvynelių ir iš tiesų labai lengva prie jo derinti. Siaube, kaip smagu puoštis, na, tikrai pasiilgau. Oj kaip man patinka pavasaris ir vasara, nes tada taip viskas lengva. Lengviau atsikelti ryte, lengviau sportuoti, lengva įgyvendinti planus (mane saulė ypatingai inspiruojančiai veikia :), lengva ir smagu rengtis, tiesiog taip gera. Tai va, o apie vakaronę: buvo labai jauku šeimos ratelyje, smagu, nes kitaip ir nebūna su mano sese ;) taip pat labai skanu ir sotu. Vienu žodžiu - tobulai. Ačiū jubiliatei už nuotraukytes :) niu labai džiaugiuosi savo nauju post'u :))
ne, mano sesei ne trys metai :))) 

Leave a Comment

  1. Labai gražu ir įrašas labai nuoširdus. O man pavasarį labai sunku prisiversti mokytis :), nes labai norisi būti gamtoje, leisti laiką lauke.

    ReplyDelete
  2. Tikrai labai gražiai atrodai :) Man irgi pavasarį daugiau motyvacijos, daug ką lengviau daryti(išskyrus mokslą,čia sunkiau :D) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aciukas!!! taip, motyvacijos tikrai zymiai daugiau!! na, su mokslais tai suprantu, sunkiau susikaupti ir prisiversti. Kaip visada yra pliusu ir minusu :))

      Delete
  3. Lovely pics!

    http://symbafashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. patinka! :) musu tu pamaiva! ;)

    ReplyDelete
  5. Grazu.....:-)

    Kristina

    ReplyDelete