Maxi skirt




Mano pagrindinis must have yra džinsinis švarkelis. Šitą ir vienintelį turiu antrą sezoną ir negaliu atsidžiaugti. Tinka prie visko. Didžiausias išsigelbėjimas kai lauke vėsiau ir joks megztukas nedera prie aprangos. Aš tokiam obsessed santykyje su juo: ) Vat praeitais metais įsigijau šį oranžinį, su katinuko motyvais maxi sijoną. Labai  ilgai ieškojau kokio įdomesnio modelio ir kaip ten sako, kas ieško, tas randa, hehe. Nes taip nesinorėjo tų mėtinių ar ružavų peršviečiamų zarinių sijonų. Aš nieko prieš juos neturiu, man gražu pažiūrėti, bet tiesiog nenoriu vaikščioti kaip visas Vilnius. Tad šis sijonas man buvo pats tas. Su juo jaučiuosi truputį tokia hipiška, mm labai geras jausmas :)

-Už smagią popietę ir nuotraukas ačiū sesei-



Leave a Comment

  1. Tokia tikrai nemonikiska, hipiska, bet tau lb tinka! Romantiska visa! :)

    ReplyDelete
  2. lovely outfit!!! and really nice blog! would u like to follow each other???
    http://idareyoutobefashion.blogspot.ro/

    ReplyDelete
  3. Thank you!!!! :)) I will check out your blog for sure!!!

    ReplyDelete