Nike. Aš bėgu. Vilnius 2013




Taip taip, ir aš bėgau. Ir nubėgau. Ir medalio negavau, bet rezutatu patenkinta: 33:49,52 :) Mano pirmasis maratonas man labai patiko, tokia pakili nuotaika, tiek daug gerai nusiteikusių žmonių, šurmulys mieste, azartas ir truputis jaudulio. Džiaugiuosi sudalyvavusi. Apskritai džiaugiuosi atradusi bėgimą. Mokyklos laikais nekenčiau aš to bėgimo, du stadiono ratus įveikti būdavo didžiausia kankynė, padusimas, katastrofa. Nemaniau, kad po kurio laiko susiesiu savo gyvenimą su bėgimu (haha, gerai skamba :)) Viskas prasidėjo nuo 2km, pabėgiojau, žiūriu, kad jau galiu ir daugiau, tada 3km, o poto jau galvoju, ką aš čia kokia lūzerė, ir bam 5km. Tokia tatai ir mano tobulėjimo istorija. Oj bėgti gerai, jaučiu, kaip visi toksinai, riebaliukai eina lauk, kažkoks nepaaiškinamas sielos gerumas užplūsta :)  bet rimtai protas ir kūnas atsigauna po sunkios darbo dienos ir pasikrauna nauja gera energija po pusvalandžio bėgimo. Kaip sakant, tobulėjimui ribų nėra, tad dabar jau keliu kartelę aukštyn ir Vilniaus maratonui ruošiuosi 10km. Laiko į valias, manau, kad tikrai pavyks. O šiandien buvo labai gera diena. Labai.

Geras nusiteikimas prieš maratoną
Yay, finišavau!!!!
Šaunioji komanda :)

Leave a Comment

  1. great post dear <3
    you look so fresh
    big kisses

    ReplyDelete
  2. Saunuole!!!!! Man irgi begimas - tikra atgaiva, sviezias oras tiesiai i smegenis :-)

    Kristina

    ReplyDelete
  3. so great and so cool pictures ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  4. Šaunuolė. Aš tai nedrįsau šiemet dar bėgti 5 km nike bėgime, bet tikiu, kad kitais metais bėgsiu.
    O bėgimas labai smagu, mėgstama muzika, grynas oras...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Gali begti Vilniaus maratone, kuris vyks rugsejo 15 diena, ten yra 4.2km distancija, pradziai labai gerai!! Pirmyn!! ;))

      Delete
  5. great blog!
    www.3fstreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Šaunuolė!

    http://vysniubomba.blogspot.com

    ReplyDelete