three things





LT Laimė susideda iš daugelio dalykų, tačiau vienas jų yra gebėjimas pasidžiaugti ir pasimėgauti mažomis smulkmenėlėmis, kurios gali labai maloniai nuteikti ir praskaidrinti net niūriausią dieną. Aš tuo tikiu ir tai tikrai veikia. Tad žvilgtelkim, kas šią savaitę verčia mane šyptelti.
***
EN Happiness consists of many things, but one of them is ability to enjoy little things, which can brighten even the darkest day. I believe in it and it really works! So let's take a glimpse at what makes me smile this week.
Džiovintos gėlės, kurių pavadinimo, deja, nežinau, bet svarbiausia, kad jos jau kuris laikas gražiai nušviečia mano stalą. Mažytė žalsva vazelė ir šie purpuriniai žiedeliai primena šiltas vasaros dienas, o į jas taip smagu mintimis sugrįžti.
***
Dried flowers, even if I can't tell their name, they have been coloring my desk for awhile. Little green vase and these violet blossoms remind me warm summer days, where is so good to come back.
Na, nereikėtų gyventi vien prisiminimais apie vasarą, tad vėsesniai realybei priminti pasidovanojau du naujus rudeniškus lakus. Labai norėjau tokios burgundiškos spalvos ir užmačiusi viename bloge, kaip gražiai spalva atrodo, nulėkiau įsigyti (L'oreal Burgundy Diva). Garsiai tvirtinu, kad antrasis lakas nebuvo planuotas, bet spalvyte laaabai patraukė ir nesusilaikiau, oh tos moteriškos silpnybės ( L'oreal Freida's Nude).
***
We shouldn't live only with memories about the summer, so with this thought I decided to gift myself with two new autumn nail polishes that would remind me the colder reality. I wanted the burgundy color a lot of and when seeing in one blog how beautiful the color looks (L'oreal Burgundy Diva) I ran to the shop to get it. To say out loud, the second polish was not planned, but I got attracted by the color (L'oreal Freida's Nude) and I couldn't resist, you know, feminine weaknesses. 
Taip taip, kai kas jau pradeda galvoti apie Kalėdas ir atsakingai žiūri į jų pasiruošimą :)) tad imu po truputį kaupti atsargas dovanėlių pakavimui. Niekada nėra per anksti.
***
Yep yep, someone is already thinking about Christmas time and takes it seriously :)) so I started gathering paper stationery for gift wrapping. It's never too early.

Bonne journée mes amis!!!

Leave a Comment

  1. Kažkaip vis labiau ir labiau mane žavi matyti žmones, kurie taip iš anksto ruošiasi Kalėdoms, o ne paskutinę minutę kaip išprotėję laksto po parduotuves ir perka bet ką, kas papuola po ranka :) Ech, gal ir man šiemet pavyks viską susiruošt iš anksto :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tikekimes, kad pavyks! Labai smagu sau ramiai laukti Kaledu is anksto pasiruosus, kai visi kiti begioja ir perka beleka :)

      Delete
  2. Smagios spalvingos smulkmenėlės tikrai pakelia nuotaiką tokiu pilku oru. O dėl Kalėdinių dovanų pritariu - verta apgalvoti ir paruošti iš anksto. Aš taip pat jau pradedu jas planuoti :)

    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na va kaip saunu, musu tokiu planuotoju yra ir daugiau, yay!!!! :)

      Delete
  3. Tikrai niekad nera per anksti. Visad turiu krepseli, kur kaupiu ivairu popieriu, juosteles ir pan dalykelius. Na, o pries sventes prasidedea kurybinis procesas :))



    http://linselfportrait.blogspot.pt/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Smagu girdeti!! as irgi turiu toki krepseli visokiu bantuku, juosteliu ir t.t. ivairiausiom progom :))

      Delete
  4. Nice post!! And Great Blog!! love it! Hope we can follow each other.

    keep the good work ♥
    www.thesillyfashionista.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. I love those flowers! Such a pretty color!

    ReplyDelete
  6. Fresh flowers makes me also soooo happy ;)

    http://www.cristinasurdu.com/

    ReplyDelete
  7. Hi,amazing pictures!Thanks for your lovely comment on my blog.Now i'm your newest follower on GFC.If you wanna follow me,i'll be waiting for you!
    http://milenche22.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wonderfull flowers!

    I hope that you visit my blog too and maybe follow: http://spiked-soul.blogspot.com/ :)
    Have a nice day!

    Elwira

    ReplyDelete
  9. followed.. waiting for you to follow back.
    xx
    daniella
    simplybeautifulelegant.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Beautiful things!

    Wanna follow each other?
    Sandrine
    www.iamsandrine.com

    ReplyDelete
  11. Wow.... Indeed 3 beautiful things! Exciting about xmas too... Great post! http://sepatuholig.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. beautiful flowers <3 nice blog :)
    would you like to follow each other ?:) let me know :*

    xoxo fashboom.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. can't wait for christmas! It will be my first in America :) I love those nail polishes too

    The Koalafornian x

    ReplyDelete
  14. I love flowers too;)
    I'm following you now and I hope you followed me back :)
    Kisses from Poland,
    Asia
    www.blond-yasmin.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. That nail color is lovely! I appreciate that you translate your posts into English!

    ReplyDelete
  16. Oj tos geles... tikros grazuoles!!

    ReplyDelete
  17. Koks jaukus post'as :))


    www.thesomedifferent.blogspot.co.uk

    ReplyDelete
  18. Hej ! Obserwujemy ?
    Jeżeli tak to zacznij ! Odwdzięczę się tym samym !!!
    Pozdrawiam !
    http://typicalifee.blogspot.com/

    ReplyDelete