5 new beauty things from the drugstore




 LT   Pavasaris jau čia, tad norisi šiek tiek atnaujinti ne tik savo spintos turinį, bet ir kosmetinės. Šį kartą ranka siekė švelnių rausvų spalvų ir kaip visuomet blizgučių :)) Taigi aptarkime, ką aš čia įsigijau.

******

EN   Spring is here, so it's time to renew not only the wardrobe, but also the content of the cosmetic bag. This time my hand reached for light, pinky shades and as usual for some glitter :)) Let's see what I got.


L'Oreal Extraordinaire Lip Color (101 rose melody) Aš jau kuris laikas norėjau išbandyti šį lūpų laką, taigi pagaliau išsirinkau ir įsigijau neutralią kasdienišką spalvą. Tikrai nieko blogo negaliu pasakyti apie šį produktą. Graži pakuotė, aplikatorius patogus ir dengiasi dailiai, pakankamai pigmentuota spalva, nėra kad tik blizga, šiek tiek turi lipinimo pojūčio, tačiau tai visiškai neerzina ir tikrai patogiai nešiojasi. Norisi išbandyti ir kitų atspalvių.

L'Oreal Extraordinaire Lip Color (101 rose melody) I've been wanting to try this lip color for a while, so finally I chose the neutral, everyday color and bought it. I can't say anything bad about this product. Packaging is really nice, the applicator is great for applying, great pigmentation, at first I though it would be sheer, but not at all, it has a enough of the color, it might feel a little bit tacky, but it doesn't bother and it's comfortable to wear. I am looking forward to trying new shades from this range.



Essence Lipliner (11 in the nude) Niekada nenaudodavau lūpų pieštukų, tad pirmajam bandymui nusprendžiau įsigyti nebrangų variantą iš Essence kosmetikos. Kadangi tingėjau atidžiai pasirinkti ryškesnį atspalvį, tai pasigriebiau viskam tinkamą nude spalvą. Nieko išskirtinio apie šį pieštuką negalėčiau pasakyti. Mano nuomone, tai paprastas, nebrangus pieštukas, kuris neblogai laikosi.

Essence Lipliner (11 in the nude) I have never used any lip pencils, so I decided to get a cheap one for my first trial. At the moment of buying, I was too lazy to choose a brighter color pencil, so I opted for neutral nude color that goes with everything. I can't say anything  extraordinary about this particular lip liner. It's simple, not expensive pencil which lasts quite enough.


Catrice Beautifying Lip Smoother (030 cake pop) Pamačiusi keliuose bloguose šį produktą, susigundžiu išbandyti ir aš. Vizualiai tai atrodo lyg būtų pigesnis pakaitalas Clarins Lip Perfector, deja.. Man šis lūpų blizgis ar kaip jį pavadinti yra tiesiog toks...na toks..visiškai nieko nedarantis. Pigmentacija labai silpna, padengus man tik blizga ir viskas. Vienintelis patikęs dalykas, tai kvapas, o daugiau nieko ypatingo.

Catrice Beautifying Lip Smoother (030 cake pop) After seeing this product on the couple blogs, I decided to give it a try. Visually it looks like it's a dupe for Clarins Lip Perfector, unfortunately..it's only visually... I don't understand the purpose of this product, it's like bla.. Pigmentation is so weak that when you apply it on your lips, it just looks shiny. You know, nothing else. The only thing I liked was the smell.


Essence Effect Nail Polish (03 glitz & glam) jau esu minėjusi, kad man dabar blizgučių manija, tad papildžiau savo kolekciją rausvais blizgučiais. 

Essence Effect Nail Polish (03 glitz & glam) as I mentioned in my earlier posts, I am loving glitter right now a lot. So I got a new pinky shade for my collection.

*****

L'Oreal Color Riche Nail Polish (842 sequin explosion) įvairių spalvų blizgučiai. Turiu pripažinti, kad man jie visgi gražiau atrodo buteliuke nei ant nagų, tačiau manau, kad atrasiu gražiausią spalvų kombinaciją.

L'Oreal Color Riche Nail Polish (842 sequin explosion) it has various colors of glitter. I have to admit that I prefer how it looks in the bottle than on the nails. Anyway, I am going to use it and I am pretty sure I will find the best color combination.


Leave a Comment

  1. Labai pritariu del Catrice produkto lupoms. Turiu, tik kitos spalvos. Nei blizgesys, nei lupu balzamas. Islieka trumpai ir apskritai nezinau kaip ji naudoti.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Va butent, bent jau man tai jis toks truputuka produktas-nesusipratimas, na nieko tokio, nepabandzius nezinai :))

      Delete
  2. Lovely new purchases. I will stay away from the Catrice lip smoother! I use lipliners and I find that the darker the lipstick colour, the more helpful a liner is.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I don't recommend it at all.. I agree with you about darker color, but I always find difficult to choose one and I am quite picky at this :))

      Delete
  3. L'oreal lūpų lakas labai gražiai atrodo! O blizgučių ir man niekada negana, pagyvina bet kurį manikiūrą :)

    ReplyDelete
  4. The L'Oréal gloss looks and sounds nice! I wish I didn't already have too many lip glosses I never wear xD
    xx

    ReplyDelete