Black Tights x Black Shorts




camel oversized coat
EN   In the past I used to think that tights and shorts don't go well together, at some point I still do think like this now, but not when it comes to tights and shorts both in black. In my opinion, you can't go wrong with this outfit. Well, technically you could, but that would be a high level of failure. Anyway, I bought these shorts in early summer. Somehow I didn't wear them as much as I should until the autumn came. They have a loose fit, which makes them look like a skirt from the front that I really like. Sorry for the wrinkled view of shorts, it was ironed, but they tend to wrinkle too fast (I felt the need for little self explanation :) ) For the rest of the outfit I decided to keep it neutral in beige color. I have to say that it was one of the outfits that came up very easily and unexpectedly (I love these kind of days), and I was very happy about the result after all.

Lately I've been thinking about writing down the brands I wear in photos. I used to do that, but one day I decided not to do this anymore. I don't know why, maybe it felt like bragging or something like this, but if it would be useful and if you would like to know where I find the clothes I wear, I would be more than fine to mention them here. So just let me know if it's something you are interested in!!!!! 

******

LT   Anksčiau galvodavau, kad pėdkelnės ir šortai niekaip nedera kartu. Kai kuriais atvejais iki šiol taip manau, išsskyrus kai kalbame apie juodas pėdkelnes ir juodus šortus. Na tokiu atveju tikrai sunku susimauti. Žinoma, įmanoma, bet reikia tikrai pasistengti arba jau visai akies neturėti. Nuotraukose matomus šortus įsigijau dar vasaros pradžioje, bet kažkodėl nedėvėjau tiek, kiek turėjau, iki tol, kol neatėjo ruduo. Šortai laisvo kirpimo, tad iš priekio atrodo kaip trumpas sijonas, kas man labai patinka. Iškart atsiprašau už pastarųjų suglamžytą vaizdą. Lyginau, bet kad jie tikrai per greitai susiraukšlėja (jaučiau pareigą čia pasiaiškinti :) ). O visą kitą derinuko dalį nusprendžiau palikti neutraliame kolorite. Iš tiesų, šis outfit'as pats susidėliojo labai lengvai ir kiek netikėtai (labai mėgstu tokias dienas), ir galutiniu rezultatu buvau daugiau nei patenkinta.

Taip pat pastaruoju metu nemažai galvoju apie mano dėvimų drabužių kompanijų paminėjimą. Anksčiau pažymėdavau, bet kažkodėl vienu metu nusprendžiau nustoti. Nežinau kodėl, gal kad tai atrodė kaip kažkoks pagyrūniškas dalykas, bet iš kitos pusės, didžioji dalis mano dėvimų drabužių yra daugumai įkandami, tad kaip ir nėra nieko tokio pagyrūniško. Vienaip ar kitaip, jei tai būtų naudinga mano skaitytojams ir jus domintų, kur radau nuotraukose dėvimus drabužius, aš su mielu noru tuo pasidalinčiau ir parašyčiau. Lauksiu jūsų nuomonių!!

Photos by Carmen

camel oversized coat
styling black shorts
chunky scarf/blogger
casual outfit
camel oversized coat

Leave a Comment

  1. O dievuliau! Tavo paltas ir salikas! Vepsojau issiziojus! haha O viskas taip puikiai tau tinka. Super! :))


    Indre,
    www.curvyliciousme.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi, dekui Indre!!!!!!!!! Sitas salikas naujas laimikis, pati negaliu atsidziaugti :))

      Delete
  2. The pictures turned out really nice with this background :) Also I would like to know the labels of your clothes, I think it's useful after all ;)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, the background complements the outfit in this case :)))) thanks for your opinion!!!!! ;)

      Delete
  3. Nice look Monika! I like the way the colours harmonize together. Have a nice weekend.

    LUXESSED

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Anouk!!! Wish you a great weekend too!!!!!!

      Delete
  4. Aš visą gyvenimą turiu tą baimę, kad šortai + pėdkelnės yra nederamas pasirinkimas, bet žiūriu į Tavo nuotraukas ir viskas atrodo labai gerai :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na ir as anksciau taip maniau, bet vat juodi sortai su pedkelnem labai graziai suderejo, gavosi kaip sijonukas su pedkelnem :))

      Delete
  5. Mooooiiiiiieeen Zooockerpopppppp :))) c'est moiiiiiii :)))) Perfect Outfit!!!!!! c'est une super jolie combinaison !!!!!!!!!! I Like IT !!!!! :) and you my Merveilleuse MonikAaaa!!! you are just Simply Magnifique !!!!!!! ;))))

    ReplyDelete