THREE NEW AUTUMN LIPSTICK COLORS




Autumn lipsticks

EN   I don't remember when was the last time I bought a lipstick, maybe before the summer, soooo I decided that it was about the time to update my lipstick collection and bring in some new autumn shades. Few weeks ago I went to the drugstore with the mission to find three new lipsticks that would suit me well. And don't ask why particularly three, sometimes I don't understand how and why I make certain decisions :) 

Firstly I was attracted by the BOURJOIS stand, because I've never tried their lipsticks and I like the rest of their products a lot. They have quite great color selection I would say. So I dived in and chose two new lipsticks from their Rouge collection. The first one is Pourpre Jazzy. It's a completely new color for me. I've never owned anything like this and it's a little challenge for me, because I am not used to wear dark colors on my lips. But hey, this perfect autumn shade totally mesmerized me and I decided to try it. Plus, it's time to get out of my lipstick comfort zone for a bit. It's a beautiful berry color and a great quality lipstick. I must admit I am getting slowly used to see this gorgeous shade on my lips and so far it's going very well. 

******

LT   Tiksliai nepamenu, kada paskutinį kartą pirkau lūpdažį, gal vasaros pradžioje, na vienaip ar kitaip jau buvo metas atnaujinti manąją lūpdažių kolekciją ir įnešti šiek tiek rudeniškų spalvų. Tad prieš keletą savaičių išsiruošiau į kosmetikos parduotuvę su misija: atrasti tris naujus lūpdažius, kurie man tiktų. Kodėl būtent tris? Neklauskit, pati nežinau, kodėl man taip susišvietė :)

Taigi pirmiausia dėmesį patraukė BOURJOIS kosmetikos stendas, nes niekuomet nebuvau bandžiusi jų lūpų dažų, o labai mėgstu visus kitus šios kompanijos produktus, tad nusprendžiau, kad metas išbandyti dar nebandytus dalykus ir nėriau į tas spalvotas pakuotes. Pirmas patikęs lūpdažis buvo iš Rouge Edition kolekcijos ir vadinasi Pourpre Jazzy. Ak, man tai visiškai nauja spalva. Niekuomet nieko panašaus nesu turėjusi, niekuomet tokiomis tamsiomis spalvomis nesidažiau, tad tai savotiškas iššūkis man. Ta rudeniška spalva mane taip pakerėjo, kad nusprendžiau pabandyti išeiti iš savo lūpdažių komforto zonos. Tai taip ir po truputį pratinuosi matyti šią spalvą ant savo lūpų. Kolkas sekasi puikiai. Labai graži spalva ir puiki lūpdažio kokybė.
  
Bourjois lipstick review


****

Autumn lipstick colors
My second lipstick is BOURJOIS 31 Beige Shooting from the Rouge Edition 12 hours collection. This was my shade from the very beginning. Very natural looking with a matte finish and stays really long time, of course not 12 hours as it states on the lid. I love this pinky nude shade so much and I want to seek for this lipstick every time, because it requires no efforts on applying and it is gorgeous.

*******

Antrasis pasirinkimas buvo BOURJOIS 31 Beige Shooting iš Rouge Edition 12 hours kolekcijos. Tai buvo mano atspalvis nuo pat tubelės paėmimo į rankas pradžios. Tokia natūrali spalva su matinio efekto jausmu. Puikiai išsilaiko ant lūpų, žinoma, ne 12 valandų kaip kad žymima ant pakuotės, bet tikrai pakankamai. Tiesiog dievinu šį rausvai nude atspalvį ir kiekvieną kartą vis ranka siekia šio lūpdažio, vien dėl tos lengvos aplikacijos bei gražios spalvos.

Autumn lipstick colors


****

Essence lipstick review


The last one is from ESSENCE and it's called 01 Coral Calling. Well, maybe it isn't a real autumn shade, but I just felt into a coral color, so I thought why not if I want?.. The shade itself is beautiful, but I am not a huge fan of the quality. It doesn't stay long on my lips and you have to be very careful if you have any dryness on your lips. This little tube will accentuate it very well. I would say this lipstick is so so.

******

Paskutinis mano įsigytas lūpdažis yra iš ESSENCE kompanijos ir vadinasi 01 Coral Calling. Na, tai nėra tipinė rudens spalva, labiau vasaros, tačiau man ji labai patiko, tad nusprendžiau, kodėl gi nenusipirkus, jeigu norisi. Atspalvis labai gražus, ne per daug rėkiantis, tačiau kokybė mane šiek tiek nuvylė. Neišsilaiko ilgai ant lūpų ir reikia būti labai atsargioms, jei lūpos yra bent truputį sausos ir pašerpėtojusios, nes šis lūpdažis visa tai kuo puikiausiai išryškins.

Essence lipstick review
What about you girls? Do you have your longtime favorites or newly found autumn lipsticks??? Share it with me!! I would love to know! ;) // O jūs merginos, ar turite savo seniai pamėgtus ar naujai atrastus rudens lūpdažius??? Pasidalinkite! Man būtų labai įdomu sužinoti! ;)

Leave a Comment

  1. The Bourjois lipsticks look great on you and both shades are right up me alley as well, a pinky nude for everyday and berry for autumn nights. Glad to hear that the formula matches the look, I've never tried a proper lipstick from Bourjois. One of my personal autumn favorites is MAC's Plumful :)

    beauty visions

    ReplyDelete
  2. Essence salva laaabai grazi. Nesu didele Essence kosmetikos myletoja, bet lupu dazai patinka. O kai dar uz tokia kaina....

    ReplyDelete
  3. Really love all the shades on you!

    Corie
    www.barefootinluxembourg.com

    ReplyDelete
  4. Nice shades for autumn. Thanks for pointing out the thing about Essence. I will avoid this brand in the future. I haven't purchased any new lipsticks recently as I tend to stay with the same ones all year around.

    LUXESSED

    ReplyDelete
  5. Kaip dziaugiuosi kad pagaliau pasiryzai isigyti tamsesne spalva! Tamsi spalva atrodo stulbinamai ant taves. Dar pamegink kokia deep burgundy spalvyte, turetu isvis tobulai atrodyt, ypatingai prie tavo plauku ir nepriekaistingos sypsenos :)

    Indre,
    www.curvyliciousme.com

    ReplyDelete