Chunky Turtleneck Sweater




EN   If you want to stay warm and cozy the chunky turtleneck sweater is your best choice. Well at least for me. I found this very warm and very cozy sweater at Mango few weeks ago and it instantly became my favorite 2015 sweater. I am not exaggerating at all. After buying it, I was wearing this sweater few days in a row just because of its coziness, plus it looks nice with jeans and skirts, so I've been mixing the bottom. For this certain look, I wanted to feel relaxed, cozy, but still cool. I guess I could call it "my style", because I always want to feel like I didn't put any efforts in my outfits, but still look well put together.

And now it's time to rest, party or simply enjoy the weekend. I am going to the theater this time, what are you up to this weekend?? ;)

******

LT   Jeigu nenorite sušalti, tuomet didelis megztinis aukštu kaklu yra geriausias pasirinkimas. Na bent jau man tai taip. Prieš porą savaičių Mango parduotuvėje atradau šį labai šiltą ir labai jaukų megztinį, kuris nemeluosiu iškart tapo mano mylimiausiu 2015-ųjų megztiniu. Tikrai neperdedu aš taip sakydama. Faktas, kad po įsigyjimo šį megztinį dėvėjau kelias dienas iš eilės, tai puikiai patvirtina. Minkštumas, jaukumas ir tai, kad tinka tiek prie džinsų, tiek prie sijonų mane papirko juodai. Galvodama šį konkretų derinuką, norėjau kažko neįpareigojančio, patogaus, jaukaus, bet kartu ir stilingo. Manau, kad taip būtų galima apibūdinti mano stilių, nes man visuomet norisi jaustis stilingai, bet be jokių ryškių ir didelių pastangų.

Na o dabar lekiam visi ilsėtis, linksmintis ar kaip kitaip smagiai leisti savaitgalį ;) Aš keliausiu į teatrą, o ką veiksit jūs? 

Photos by Joy

Leave a Comment

  1. Batai, batai baaaaatai nuostabus. Reikiai ir man tokiu. Elegantiski, stilingi ir atrodo labai patogus. :)

    ReplyDelete
  2. Dekui, Judita! Kas man juose labiausiai patinka, tai kad su kulniuku ir yra siaubingai patogus :))

    ReplyDelete
  3. Love this gorgeous Ladie !!!! ;))

    ReplyDelete