Cropped Sweater For Spring




Cropped sweater for spring
EN   Finally I am in my new home. Thank you all for your nice comments about moving. Everything feels weird, new and unknown. There are still plenty stuff to do, I don't even speak about the decor. Still a long way to go, but little by little new place will become cozy. Now I spend more time on furniture and home interior sites than ever in my life. I have to admit that I enjoy it, but at the same time, it's so difficult to decide the style I want for my home, because there are way too many beautiful and different things these days and it doesn't make easier the choosing process. I want it all :))

I also got some time to do outfit shoots, which I missed so much. Oh gosh it feels so good to create some visual content, I guess that's why little breaks are needed. Speaking about the outfit, I finally got myself a cropped sweater. As cropped, it is still quite long, but that's how I am sure that I will wear it. I chose this bright blue color, because it's a spring time and I need some colors in my daily life. I've also recently bought these beautiful nude shoes from Zara and I was so happy to get them, because I find them super stylish, classic and chic. I regret not getting another pair in light blue color. Maybe I will do it if they still have my size. I hope you will like this outfit as much as I did!! Let me know what you think??? And have a nice weekend!!!

******

LT   Pagaliau aš jau naujuose namuose. Ačiū visiems už gražius komentarus persikraustymo proga. Buvo labai gera skaityti. Kolkas viskas taip keista, nauja ir neįprasta. Dar daug visokių įsikūrimo darbelių reikia nuveikti, net nekalbu apie dekorą. Iki jo dar išvis toloka. Bet viskam savas laikas. Turiu pripažinti, kad pastaruoju metu praleidžiu nemažai laiko įvairiuose baldų ir namų dizaino puslapiuose kaip niekad anksčiau. Man visai patinka šis smagus, bet kartu ir sudėtingas paieškos procesas. Sudėtingas, nes kai tiek daug gražių ir skirtingų daiktų galima rasti šiandien, pasidaro sunkoka apsispręsti, kokio stiliaus namų norėtųsi.. Galiausiai norisi absoliučiai visko, va čia ir prasideda bėdos :))

Dabar kai jau persikrausčiau, pagaliau turiu laiko grįžti prie savo stiliaus įrašų. Buvau primiršusi, kaip gera ir smagu kurti vizualų turinį savo blogui. Mažytės pertraukėlės tikrai išeina į naudą. O dabar pakalbėkime apie patį derinuką. Pagaliau įsigijau cropped megztuką. Na kaip cropped jis dar visai ilgokas, tačiau taip esu tikra, kad jį dėvėsiu ne vieną kartą. Pasirinkau dangaus mėlynumo spalvą, nes juk pavasaris už lango ir taip norisi ryškesnių spalvų. Taip pat neseniai papildžiau savo spintą šiais nuostabiais nude spalvos bateliais iš Zaros. Meilė iš pirmo žvilgsnio ištiko mane. Dabar gailiuosi, kad neįsigijau antros poros tik šviesiai melsvos spalvos. Tikiuosi, kad jums patiks šis derinukas lygiai taip pat kaip ir man patiko. Lauksiu jūsų nuomonės!! O iki tol, linkiu jums puikaus savaitgalio!!!

Wearing: parka jacket (Benetton) // cropped sweater (Lindex) // jeans (Zara) // bag (Mango) // shoes (Zara) // necklace (Massimo Dutti)

how to style cropped sweater
perfect cropped sweater for the spring
styling cropped sweater/Simply Magnifique blog
Zara nude classic shoes

Leave a Comment

  1. Kaip visada labai žavi :) megztuko spalva tokia pavasariškai gaivi ir tikrai tinka :) Sėkmės paieškose!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekui, Živile!! ;)) Tikrai spalva kažkaip pakelia nuotaiką :)

      Delete
  2. What a lovely outfit and pictures! The light blue suits you really well and I adore your shoes! They're similar to those I got from H&M but I find the heel on yours even prettier :)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks Carmen!! Yes, they are similar to your shoes which are equally perfect!!!!;))

      Delete
  3. Kokia nerealiai faina megztuko spalva! :)

    ReplyDelete