Pop of Yellow




Luxembourg fashion blog
I took a long break from the blogging world without warning you, my readers. It has been more than two months since I posted something last time. I know there are people who even stopped checking my blog, because they lost the hope to find something new, but finally here I am. I guess I really needed this break even though I constantly had a guilt following me around for disappearing from this space of mine.

We didn't have much of the real summer in Belgium, but the September has compensated to the fullest. You could even have thought that it was a middle of July, because how warm/hot was outside. Now last few weeks are chillier and I enjoy seeing yellow leaves around me, especially when I take my dog for a walk, to hear the sound of them when I step, it's beautiful and magical, but at the same time I still don't want to let go the easiness and warmness of the summer. 

Photos of today's post were taken at the beginning of September. I have to say it's my favorite go to look. I start to realize that relaxed outfits are kind of my thing. I tend to opt for something loose, like this linen shirt, mom jeans and of course flats, or shoes with a little heel to make my outfit more feminine.

******

Štai ir aš, sugrįžusi iš ilgos pertraukos, ir neįspėjusi savo skaitytojų apie tokį ilgą dingimą iš bloginimo pasaulio. Žinau net kelis tinklaraščio lankytojus, kurie netgi nustojo tikrinti blog'ą, praradę paskutinę viltį išvysti kažką naujo. Bet aš čia, aš grįžau iš tylos, kuri buvo reikalinga, nors ir šiek tiek nerami ir persekiojama to kaltės jausmo, kad pirštai nemaigo klaviatūros ir nieko spalvingo neatsiranda mano internetinėje erdvėje.

Taip ir prabėgo vasara, kuri, deja, čia, Belgijoje, nebuvo labai dosni, ir tik atėjęs rugsėjis tai kompensavo su kaupu taip, kad net galėjai pamanyti, jog tai tikrų tikriausias liepos vidurys. Tačiau begeltonuojantys lapai ir ta ankstyvo ryto vėsa visgi išduoda, kad ruduo čia. Man labai gražu matyti tuos geltonus lapus ir girdėti jų traškėjimą, ypač kai vedžioju savo keturkojį draugą miške. Labai gražu, tačiau iš kitos pusės, dar taip nesinori sakyti sudie vasaros šilumai ir jos lengvumui. Kaip visuomet...

Šio įrašo nuotraukos buvo darytos rugsėjo pradžioje. Turiu pripažinti, kad tai mano vienas iš mėgstamiausių vadinamųjų "go to" look'ų. Tokie laisvi, atsipalaidavę derinukai yra vieni iš to tikrojo "mano" stiliaus. Kaip lininiai marškiniai, mamos tipo džinsai ir balerinkos, arba kartais bateliai su nedideliu/vidutiniu kulniuku moteriškumui pabrėžti.

Wearing: shirt (Gerard Darel) // jeans (Pull&Bear) // flats and sunglasses (Mango) // clutch (Mango)

Photos by Clothes and Camera

Luxembourg lifestyle blog
fashion blogger-styling mom jeans
Simply Magnifique blog
how to style mom jeans
Simply Magnifique-mados tinklarastis

Leave a Comment