Little Black Dress




EN  It is said that a woman has to own at least one little black dress, so I have three in my closet. In general, that's not a big number, but for me it is as I never imagined myself wearing black dresses on casual basis. And now I do. And sometimes I even need to stop myself from buying again something dark. I am experiencing either black or white phase, I lost somewhere the middle one. Well let's focus now on this gorgeous dress. So simple from the front, you think it's a regular maybe even boring black dress, blah, but just take a look at the back. These pleats are so beautiful and make this dress so special. I really fell in love with this dress when I saw it at the shop. I was like "wow, you, beauty, are coming with me" :)) These tights are also worth mentioning. This print, this ornament is so beautiful. I wouldn't have thought to buy these tights, but I saw a shop assistant wearing them and I just had to get it, because they looked super cool. It's something that you realize it's beautiful when you only see it on somebody else. As we can see the back of this whole outfit is the main key here. I just love it!

******

LT  Sakoma, kad kiekviena moteris savo spintoje turi turėti bent vieną mažą juodą suknelę. Tai aš jau esu labai rimta motera, nes turiu tris juodas sukneles. Na trys šiaip nėra didelis kiekis, tačiau man tai palyginus didelis, nes niekuomet nebūčiau įsivaizdavusi, kad dėvėsiu juodas sukneles. Ir dabar tai darau. Ir netgi kartais turiu save pristabdyti, kad nenusipirkčiau vėl ko nors tamsaus. Pastaruoju metu man būna arba juodos arba baltos spalvos fazės, kažkur pamečiau savo viduriuką.. O dabar žvilgtelkim į šitą nuostabią suknelę. Iš prieko atrodo, kad tai paprasta, juoda, netgi nuobodoka suknia. Bet tik pažiūrėkit į jos galą, į klostes, kurios suteikia tiek daug žavesio. Na man labai gražu! Kai parduotuvėje pamačiau šią suknelę, nė akimirkos nesudvejojau, mintyse viena buvo: "perku perku perku, dieve kaip gražu". Taigi taip prasiplėtė mano juodų suknelių mini kolekcija. Dar būtinai turiu tarti žodelį apie šias pėdkelnes. Koks gražus ir įdomus ornamentas. Iš tiesų, nebūčiau nusipirkusi jų, jei nebūčiau pamačiusi pardavėjos, dėvinčios šias pėdkelnes. Taip įspūdingai atrodė, kad net nesusilaikiau ir turėjau jas įsigyti ir aš. Viso šiandieninio derinio pagrindinė vinis tai galas/užpakalis (hmm, skamba kažkaip keistokai, na bet suprantat, ką turiu omenyje :)) Man be galo gražu!





Leave a Comment

  1. O jau suknelės grožis! Suprantu, kodėl nesusilaikei ir įsigijai :) Tos klostės išties superinis akcentas!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aciu :) mane taip tos klostes patrauke, oj vargeli.. :))

      Delete
  2. That dress has a really nice detail and thus makes it quite special :) I haven't found my ideal LBD yet, even though I know how I want it to look like ;)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. One day you will find for sure!!! LBD is so practical, it can save you from the moments when you don't know what to wear :))

      Delete
  3. Those tights are soooo pretty!! The pleats on the back of the dress gives it a cute touch as well :)

    xx Shirley
    http://classifiedcloset.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Aš turiu daug juodų suknelių, ir jos tikrai nėra nuobodžios, visos su kažkokiu akcentu :) o tavoji tikrai super, klostės atrodo šauniai ;)


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kaip fainiai! As irgi manau viena diena turesiu daug juodu sukneliu :)))

      Delete
  5. o tai kur fotke is priekio? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na kam tas priekis, kai tokia grazi nugara? ;))

      Delete
  6. Atrodai nuostabiai, kaip ir visada :)

    ReplyDelete
  7. I'm still in the "I can't wear black dresses on casual days"-phase but this so wearable with the flats and big tote bag. The detailing on the dress and the tights make it special non the less! x

    beauty visions

    ReplyDelete
    Replies
    1. I think if you dress it down, you can totally wear it during the day! You should try ;))

      Delete
  8. Žiauriai gražus outfit'as! Tik ar aš čia viena nematau surašytų drabužių firmų? :) O gaila, kai esi smalsi... :D Ypač tokios įdomios pėdkelnės domina. :)

    || Beauty Vibes ||

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aciu! :) Na, as niekuomet nerasau firmu, bet pedkelnes yra is calzedonia jei ka ;))

      Delete
  9. A black dress is always a good idea. Love it.

    ReplyDelete
  10. Such a gorgeous dress! It looks lovely on you!

    ReplyDelete