Yves Rocher "Cherry Bloom" {review}




EN  Yves Rocher. I always knew this brand, I knew that it exists, but that's all, nothing else. I had never tried anything from them or at least I don't recall until this January. Winter sale was a great opportunity to discover this brand for real. And fall in love. Yes. I did. Deeply. Can't get out of it and I don't want to. Ha! They do have so many great products and always great prices. Moreover, I have a loyalty card now which is a good thing and a bad thing at the same time. Good thing that I get constantly great discounts, gifts. Bad thing is that I am constantly attracted by these great offers and it's difficult to pass it and that's how I became like a regular shopper in my town's Yves Rocher shop. Oooh marketing you are working so well on me, damn it! :)) 

I have enough products to review in the future, but today we will start with Yves Rocher "Cherry Bloom" line. I got this as Christmas gift. These kind of beauty related gifts make me very happy, especially when I love the smell. I got the body lotion, shower gel and a small size of eau de toilette. First of all, I will start with:

The scent

It's amazing. It's not sweet as you may think (well at least for me it's not sweet at all). It's so light and fresh, so when I spray eau de toilette on me, I feel like I am not walking, I feel like flying or jumping gently and lightly on the clouds, you follow me, right? Okay, let's pretend you got me :) that's how I feel about this scent. I wish it was a full size. But, hey no worries, Monika, the shop is just around the corner! In my opinion, it's a perfect scent for summertime, when you don't want heavy scents, when you want something lighter than perfume. Of course, it doesn't last long time, but I don't mind to respray it again and again.

The texture

of body lotion is just what I like. Light, fast/well absorbing and nourishing. You can use it in the morning, in the evening, any time you want as it doesn't leave your skin sticky. The shower gel is just like a shower gel. Foaming well, smells good, voilà, there is nothing bad to say.

If you haven't tried Yves Rocher yet, so for god's sake do it now! :)) if you have tried something else from this brand and you loved it, let me know!!!

LT  Yves Rocher. Jau seniai žinojau šios kompanijos vardą ir kad tokia egzistuoja, bet tik tiek, daugiau nieko. Nebuvau bandžiusi jų produktų arba tai buvo taip seniai, kad net nepamenu. Bet štai žiemos išpardavimų metu susipažinau/atradau iš naujo šią kompaniją. Ir pamilau. Labai ir stipriai. Negaliu išbristi iš šios meilės, bet ir nenoriu :)) Iš tiesų, jie turi tokį didelį ir puikų asortimentą, kad man net akys raibsta ir kojos linksta. Taigi žinoma, dar ir lojalumo kortelę turiu, kuri yra ir gėris, ir blogis tuo pačiu metu. Gėris, nes gaunu daug gerų pasiūlymų ir dovanėlių. Blogis, nes mane pastoviai tie geri pasiūlymai suvilioja ir sunku atsilaikyti, tai taip ir tapau nuolatine savo miesto Yves Rocher parduotuvės lankytoja/pirkėja. Ohh tas nelemtas marketingas mane paveikia lengvai. Per daug lengvai!!

Mano spintoje yra nemažai produktų, kuriuos planuoju aprašyti ir pasidalinti čia su jumis. Tad šiandien pradėkime susipažinimą su Yves Rocher "Cherry Bloom" linija. Šį rinkinuką gavau dovanų Kalėdų proga. Tokios dovanos mane visuomet nudžiugina, ypač kai dar ir kvapas tinka. Rinkinuką sudaro kūno pienelis, dušo želė ir mažiukas buteliukas tualetinio vandens. Pirmiausia pradėsiu nuo:

Kvapas

Jis nuostabus. Toks lengvas ir gaivus. Kai pasipurškiu, jaučiuosi, kad ne vaikštau, o sklandau ore, plaukiu debesimis su plazdenančia suknele, štai koks lengvumas šio kvapo ir štai tokius jausmus jis man sukelia, suprantat apie kokį lengvumą aš čia blevyzgoju, taip? Tarkim, kad supratot :)) Labai norėčiau, kad buteliukas būtų pilno dydžio. Bet kaip sakant, no worries Monika, parduotuvė yra beveik už kampo :)) Mano nuomone, tai kvapas, skirtas pavasariui, vasarai, kai nesinori ant savęs purkšti sunkių kvepalų, o norisi kažko lengvo. Žinoma, šis tualetinis vanduo nesilaiko ilgai, tačiau pakartotiniai purškimai man visiškai netrukdo, o dar smagiau vis taip purkšt purkšt atsinaujinti.

Tekstūra

kūno pienelio irgi yra lengva. Greitai ir gerai susigeria, drėkina užtektinai. Galima tepti tiek ryte, tiek vakare, nes nepalieka riebumo pojūčio ant odos. O kūno želė - tai kaip kūno želė. Putojanti, skaniai kvepianti, tad neturiu jokių priekaištų.

Tad mielosios (mielieji? :))), jei dar nebandėt šios kompanijos produktų, marš išbandyt! :) O kas bandėt ir turit labai patikusių daikčiukų, prašom pasidalinti su manimi ir kitais skaitytojais!

Leave a Comment

  1. Haha when I first discovered Yves Rocher I went really crazy and had so many products of them :D I still like them nowadays but I just had a loyalty card back in Germany so now I need a new one in Luxembourg. I haven't tried anything of this Cherry Bloom line but the products sound really good!
    xx

    ReplyDelete
  2. I love the way you are presenting these products! I have not tried anything by Yves Rocher yet but I really should one day!

    ReplyDelete