Layering In Spring Time




EN   I would love to forget cloth layering till the next autumn/winter season, but the weather is not so warm friendly lately. I really miss a clear warm spring weather that we used to have before, because now I find it confusing when one day is warm and the next day is so freakin' cold. I prefer stability speaking about the weather conditions. Anyways, I can't change anything about it, so I present you my layered outfit when it was sunny, yet windy and chilly at the seaside of Belgium. And the next post will be about the stay there!

P.S. Yes, I will show the outfit I wore for my friend's wedding, but just a bit later when I will receive photos!

******

LT  Aš su mielu noru pamirščiau drabužių sluoksniavimą iki sekančio rudens/žiemos sezono, bet, deja, oras nėra toks jau draugiškas pastaruoju metu. Iš tiesų, aš labai ilgiuosi tų aiškių pavasarių, kokie būdavo anksčiau, nes dabar, kai vieną dieną šilta, o sekančią jau siaubingai šalta, mane muša iš vėžių. Man reikia šiokio tokio stabilumo oro klausimais. Kadangi nieko negaliu pakeisti, tad neprunkštausiu ilgai ir pristatysiu savo sluoksniuotą derinuką, kai buvo saulėta, bet vėjuota ir vėsoka Belgijos pajūryje. O apie tai bus ir sekantis įrašas!

P.S. taip, būtinai parodysiu derinuką, kurį dėvėjau per draugės vestuves, tik reikės šiek tiek palaukti nuotraukų :))


Leave a Comment

  1. These pictures are lovely as always! I would love to go to he Belgian seaside for a few days! I've loved it there since I was a little child :) And even though it's not the season for layering I think you did pretty well ;) I hope you're doing well girl!
    xx

    ReplyDelete
  2. Šį pavasarį nuoširdžiai vadinu "nemoku apsirengt" sezonu. Verčiau būtų arba pastoviai šalta, arba pastoviai šilta, bet gamta pokštauja :)

    P.S. Dailiai susisluoksniavai :))

    Monika
    www.365affairs.com

    ReplyDelete
  3. Tikrai keistas tas pavasaris, bet tu turi pakankamai daug ir gerų idėjų kaip apsirengti, todėl tai neatrodo didelis iššūkis tau, Monika ;)


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    ReplyDelete
  4. Labai graži apranga, ypač šalikas, būtų smagu, jei atskleistum, iš kur jis :D

    ReplyDelete
  5. I like the colour combinations! Nice outfit to be out at the coast :)

    ReplyDelete