Monochromatic Mix




EN   Usually Fridays don't make me super excited, but after this intense working week, I am so happy to finally reach the weekend :)) Before diving into my well deserved rest, I thought to share my casual outfit, which I was wearing for a stroll in the city. Simple, monochromatic, yet the ripped jeans make it more interesting. Ripped jeans always add some spiciness to the outfit! I am telling you they are must have!

That's all for now! I wish you all great weekend and see you on Monday!

******

LT   Dažniausiai penktadieniai man nesukelia tiek daug emocijų, bet po šios ypatingai intensyvios darbo savaitės, esu be galo ir be krašto laiminga, kad pagaliau atėjo tas penktadienis. Bet prieš pasineriant į pilnai užsitarnautą poilsį, noriu pasidalinti su jumis savo casual derinuko nuotraukomis. Lengvutis, monochromatinis derinys, kurį dėvėjau pasivaikščiojimui po miestą. Žinoma, plėšyti džinsai kaip visuomet suteikia šiek tiek įdomumo visai aprangai. Aš jums prisiekiu, kad ripped džinsai yra must have'as kiekvienoj spintoj!!!

Šiam kartui tiek! Linkiu smagaus savaitgalio ir susimatom pirmadienį!


Leave a Comment

  1. Pastaruoju metu ir aš gyvenu dėl plėšytų džinsų :)) Puikiai atrodai :)

    ReplyDelete
  2. Love the simplicity of the outfit!! :D Basics are the BEST!! Your grey jumper looks very autumn appropriate.

    xx
    Ankie

    ReplyDelete
    Replies
    1. Totally agree on this!!!! This grey sweater is the best, such a treasure for me :))

      Delete
  3. Really like this comfy outfit! Grey and blue look great together. A classic!

    LUXESSED

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thanks, Anouk!
      I find these two colors always beautiful and, in my opinion, it goes so well together!

      Delete
  4. Labas! Grazi apranga! Ziurint Tavo irasus, daznai norisi suzinoti, kur buvo isigyti vieni ar kiti rubai/aksesuarai... Ar galima butu viltis, kad si informacija pasirodys Tavo irasuose? :}

    Cheers

    ReplyDelete
  5. Really cute blog, I love your style!

    ReplyDelete
  6. Sauniai atrodai, Monika! Batai labai fainuciai! :) x

    Indre,
    www.curvyliciousme.com

    ReplyDelete