My First Giveaway Ever (Over)





EN   Hey guys!! Happy Monday! I am super excited about today's post! As you may have noticed from the title, I am organizing my very first giveaway on this blog. Wow, exactly, it's my first giveaway, can you believe that?? What was I thinking all this time?? :)) I participated in few giveaways myself and I succeeded to win and I know that great feeling of winning the things you like. So I thought I could do something nice for my readers too. I also want to thank you for reading my blog, for leaving comments and for simply being around here.

I paid so much attention of choosing the giveaway prizes. I have to admit I was so excited about that and I was like: "maybe I should get this, oh wait, maybe this, oh non, I am pretty sure my readers would love this". And that's how I spent quite a lot of time choosing the prizes. So I ended up with the products that in my opinion are really cool, perfect for spring/summer and I would love to get them myself too :))) 
Now let's see what YOU CAN WIN:

- Essie nail polish "Sunday Funday"
- L'oréal lip cream "Fight for it" n°109
- Invisibobble the traceless hair ring "To be or nude to be"

THE RULES

- Follow Simply Magnifique on Facebook
- Follow Simply Magnifique on Instagram
- Follow Simply Magnifique on Bloglovin

You can do that via a widget down below. The giveaway is open only for EUROPEAN COUNTRIES and will last till 23rd of May 2016!! Good luck!!!!! ;))

******

LT   Sveiki visi sulaukę pirmadienio!! Šiandien aš trypčioju iš nekantrumo ir susijaudinimo, nes kaip jau perskaitėte įrašo pavadinimą, aš skelbiu savo pirmąsias atiduotuves. Taip, tikrai taip, pirmąsias, ar galite tuo patikėti??? Nežinau, kur aš iki šiol buvau.. :)) Aš pati esu dalyvavusi keliuosi giveaway konkursuose ir nepatikėsit, esu laimėjusi, tad puikiai žinau tą malonų laimėjimo jaudulį ir džiaugsmą. Todėl pagalvojau, kodėl gi nenudžiuginus ir man nors vieną iš mano blogo skaitytojų. Tokiu būdu galėčiau Jums atsidėkoti, kad užsukate čia, kad skaitote, paliekat gražius žodžius komentarų skiltyje, ir tiesiog, kad vienaip ar kitaip esate su manimi šioje erdvėje.

Turiu pripažinti, kad skyriau daug dėmesio prizų parinkimui, kuris galiausiai virto labai smagiu procesu ir netgi šiek tiek pabaigoje pasimečiau. Norėjau tai vieno, tai kito produkto, o poto dar kitokį daiktą užmatau, o gal visgi šitą?.. ir taip praleidau nemažai laiko, kol galiausiai buvau labai patenkinta savo išrinktais prizais, kurie mano nuomone yra puikūs pavasario/vasaros sezonu ir kuriuos pati su mielu noru priglausčiau :))
Taigi ką jūs GALITE LAIMĖTI:

- Essie nagų laką "Sunday Funday"
- L'oréal lūpų kremą/blizgį "Fight for it" n°109
- Invisibobble plaukų gumytes, nepaliekančias jokių pėdsakų "To be or nude to be"

TAISYKLĖS

- Sekti Simply Magnifique Facebook'e
- Sekti Simply Magnifique Instagram'e
- Sekti Simply Magnifique Bloglovin'e

Visas sąlygas galite išpildyti žemiau esančioje dalyvavimo formoje. Šios atiduotuvės organizuojamos tik EUROPOS šalyse ir tęsis iki gegužės 23 dienos. Sėkmės visiems!!!




a Rafflecopter giveaway

Leave a Comment

  1. Such a fun and pretty giveaway Love it!!

    Visit me back :)
    mandyshareslife.com

    ReplyDelete
  2. Mielai dalyvauju, tik neturiu Instagramm ir Bloglovin anketų. Bet Jūsų tinklaraštį nuolat seku per Facebook ir nepraleidžiu nė vieno Jūsų įrašo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Malonu girdeti!!! Nieko tokio, kad kitur nesekate, vis vien juk galima laime bandyti!!! ;))

      Delete
  3. Hah, realiai net konkurso sąlygų pildyti nereikėjo - ir taip buvau viską padariusi, o bloglovine net netyčia atfollowinau iš pradžių, pamaniusi, kad neseku, bet po to vėl spustelėjau pliusuką atgal. :D Ir šiaip tai tikrai, kaip gi tavęs neseksi visur!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dekui :)) tik Vasare, nepamirsk to pazymeti Rafflecopter formoje!!

      Delete