More Heels, More Skirts, More Dresses




EN   Oh heels, heel, heels. What can I do about you??? Let's start with this. I love heels in general, I love seeing girls rocking them in the streets, I love to try them on and buy, AND put in the closet AND then once in a while take them out and just stare at them and think: "Oh gosh, you are so beautiful, I will wear you next time when I go out, promise" AND put them back to rest in a closet. Guess how many next times actually have happened?? Yeah, not that much. Duh. So I decided to set my mind a little bit and told to myself that this summer I am wearing more heels, more skirts and more dresses. I hope it will work. Come on, when is the right time to do it if not now?? ( yes, this phrase can be applied for clothing too ;)) I am not planning to wear cosmic height heels, let's leave it to experienced gazelles. I am thinking more about the little/regular heel that makes difference in your walking, in your posture, so I am all on it! Let's embrace our feminine side this summer! Yay! (there is a lot of yay emotion happening in this post :))

So for my first outfit with a slogan "more heels"  I chose simple sandals with a walkale height heel. I had these sandals for over a year, I guess, and I haven't worn them until this time. Well it's all about to change:)) I am so curious to know about your relation with high heels! How do often do you wear them??? Now I think it's a right time to get out and enjoy this beautiful weather! Happy weekend everyone!

******

LT   Aukštakulniai, aukštakulniai. Ką man su jumis daryti?? Gerai, pradėkime nuo čia. Man labai patinka aukštakulniai, man taip gražu žiūrėti į merginas kaukšinčias gatvėje, man labai patinka kulniukus matuotis ir pirkti, o poto aš dar labiau mėgstu juos gražiai padėti į spintą, vėliau karts nuo karto užeina noras juos iš tos spintos ištraukti ir pasigrožėti. Tai dažniausiai pasibaigia tokia fraze kaip: "Dieve, kokie jūs gražūs, aš tikrai jus užsidėsiu sekantį kartą, kai eisu kur nors out, pažadu, tikrai". Na ir tuomet lygiai taip pat gražiai mėgstu padėti juos į jų vietą spintoje. Štai taip vyksta reikalai su aukštakulniais. Spėkit, kiek tų sekančių kartų yra įvykę?? Jooo, nelabai daug. Padariau išvadas ir nusprendžiau, kad man reikia save nuteikti, todėl tariau sau, kad šią vasarą nešiosiu daugiau aukštakulnių, daugiau sijonų ir suknelių. Va taip. Tikiuosi, kad pavyks įgyvendinti šios vasaros devizą. Nagi, kada bus dar tinkamesnis laikas, jei ne dabar?? (manau šita frazė puikiai tinkama ir kalbant apie drabužius :)) Žinoma, neplanuoju kaukšėti su kosminio aukščio bateliais, palikime tai tvirtoms, tai puikiai įvaldžiusioms gazelėms. Aš labiau mąstau apie nedidelio ar įprasto aukščio kulniuką, kuris suteikia tiek daug elegancijos, ištiesina laikyseną ir priverčia šiek tiek pasitempti. Taigi šią vasarą aš esu už moteriškumo skleidimą! Hooray! 

Taigi pirmam "dėvėk daugiau aukštakulnių" startui pasirinkau paprastas basutes su paeinamo aukščio kulniuku. Jas turiu berods daugiau nei metai, bet taip ir nebuvau apsiavusi iki šio karto.. Tačiau dabar juk pokyčių metas!! Prieš baigiant, man labai smalsu sužinoti jūsų santykį su aukštakulniais, kaip jums sekasi su jais????? Na, o dabar marš mėgautis atėjusia vasara!!!! Gražaus savaitgalio visiems!!




Leave a Comment

  1. wow I LOVE this outfit on you!! It's so simple but with the necklace and the heels, it definitely gives it a nice touch :) The flowy material of the top and cardigan gives the outfit such a nice ethereal feel. Totally relate to you on the high heels situation too ;)
    But you rocked it!!

    xx Shirley
    http://classifiedcloset.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Gražus derinukas. O tokių aukštakulnių tikrai neverta slėpti spintoje ;)

    Linkėjimai,
    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    ReplyDelete
  3. Aš labai mėgstu aukštakulnius! Tiksliau, labai mėgstu į juos žiūrėti tiek savo spintoje, tiek parduotuvėse, tiek ant merginų kojų (jeigu moka su jais eiti). Kadaise galėjau bėgioti su aukštakulniais - ne žudikais, bet tokiais padoriai, kaip kad tavo basučių kulnas. Bet paskui susirgau sportbačių ir žemapadžių batų liga, nebesportuoju (sako sportas padeda, nes stiprėja blauzdos ir tampa lengviau vaikščioti su bet kokiais aukštakulniais!) ir visi gražuoliai nugulė į spintą. Dabar tik padūsauju ir užsidedu "trumpoms distancijoms" :))

    Su šypsena
    Monika
    www.365affairs.com

    ReplyDelete
  4. The outfit looks gorgeous! The cardigan and the top are very much your style :)

    ReplyDelete
  5. Kokia tu kudute !!
    Labai grazus derinukas!!! :)))

    ReplyDelete
  6. What a cute look, that bag is a dream! I really like your idea to wear more skirts and dresses, especially you who can really wear them with such pretty legs! When it comes to high heels I used to have a love hate relationship with them because I always wanted to get them but my feet hurt too much when walking in them. So by now I stopped buying them and I'm okay with it ;)
    xx

    ReplyDelete
  7. Totally loving the look and I'm the new follower :) <3

    Hope you will follow me back !

    ReplyDelete