June's Favorites





EN   Last month I skipped favorites posts, because I didn't have anything special to show you and I used pretty the same products like before, but this month I was reaching for some particular stuff and combinations including few non beauty things, so I thought it's a right time to share it with you. Without further a do, let's see!

******

LT   Paskutinįjį kartą praleidau gegužės mėgstamiausiųjų įrašą, nes tiesiog neturėjau nieko ypatingo jums parodyti ir naudojau beveik visus tuos pačius produktus, tačiau birželį, kai saulutė pašvietė stipriau, pasikeitė ir mano naudojami produktai. Šiandien dalinuosi su jumis daikčiukais, įskaitant ir porą ne "grožio", kurių dažnai siekiau praėjusį mėnesį.


BOOK

I asked for this book for my birthday and I got it. Woop woop. I guess I was affected by all floating photos and instragrams on the Internet with this book and I had a feeling that I might like it. Sometimes it happens to me that before trying something I get obsessed that I will love this particular thing for sure. For example, surfing. I am so convinced that it is my whole life sport, even though I have never touch a surf board and I am quite afraid of deep waters, but I still think that I will love it. Well sometimes, I do, sometimes I totally fail, but hey, that's life and that's my weird thing.. Let's come back to the main subject :) I've started reading this book in June and I still have few pages left and I absolutely like this book. It's interesting to know not only how a simple girl created her company and managed to achieve so much, but also there a lot of good points in this book that we could use in our real life. I am reading it very slowly. It's my little moment of happiness during the day, because I really enjoy it and I don't want to finish quickly, not because I'm a lazy reader ;)

******

Ši knyga buvo mano gimtadienio norų sąraše, tad labai džiaugiausi, kai ją gavau. Woop woop. Aš jos taip norėjau, na net būtų keista, jei būčiau nenorėjusi, nes internetas ir instagram'as pilnas nuotraukų su šia knyga, matyt, tai mane ir paveikė :) Nežinau kaip jums, bet man kartais taip būna, kad net nepabandžius kažko, neturint net menkiausio įtarimo, aš imu ir įsitikinu, kad būtent tas dalykas man laaaabai patiks. Pvz, aš įsitikinusi, kad banglentės yra/bus mano gyvenimo sportas, nors nė velnio nesu bandžiusi, nei rankoj turėjusi, ir dar bijau gilių vandenų, bet tai "mano" sportas, oooh... Nukrypau biškutį, bet ką norėjau pasakyti, tai kad kartais toks įsitikinimas pasiteisina, kartais visiškai susimaunu. Šiuo atveju knyga pasiteisino. Labai įdomu skaityti kaip paprasta mergina, iš pradžių sunkiai radusi savo vietą po saule, galiausiai įkūrė firmą ir pasiekė tiek daug. Įdomu, skaniai skaitosi ir dar yra nemažai naudingų patarimų, kuriuos kiekviena iš mūsų galėtume pritaikyti savo gyvenimuose. Skaitau lėtai šią knygą (dar liko keli puslapiai) ne dėl to kad esu nevykusi ir tingi skaitytoja, bet dėl to, kad nenoriu jos baigti, nes man ji per daug patinka, ir popietė su šia knyga rankose yra mano dienos laimės valandėlė.


PERFUME

CHLOE See By Chloe. This is also one of my birthday gifts from my family. I am not capable of describing well the perfumes, so I will stick to simple: I just love it, love it, looooove it :) It's kinda sweet, but yet flowery, but not too much. Oh I have no idea what to tell you more, just check it out at the shop and you will see if you like it, because we all have different taste! But for me it's my summer 2015 fragrance!

******

CHLOE See By Chloe. Šie kvepalai taip pat yra dovana mano gimtadienio proga. Aš nesijaučiu pakankamai stipri apibūdinant kvapą, tad paprasčiausiai pasakysiu, kad aš šiuos kvepalus tiesiog dievinu! Va taip. Žinoma, kvapai yra labai specifinis dalykas, tad kas man pasaka, jums gali būti kaip gaiviklis tualetui (tikiuosi, kad ne :))) Tai saldokas kvapas, sumaišytas su lengvu gėlių aromatu. Daugiau nieko neįstengiu sugalvoti, tad geriausia, pasibandykite pačios parduotuvėje. Bet šie kvepalai yra mano 2015 metų vasaros kvepalai.


GOLD ACCESSORIES

I am totally into everything gold stage. Rings, bracelet, necklaces. Everything. It can never be enough of gold. Well at least for now. I think most of the time I find the best pieces at Mango shop, including this triangle or what so ever necklace, thanks for sales :)) That's a weird thing with golden details, few years ago, I hated it, I was wearing only silver accessories. I still wear silver stuff, but way way less than before, I have no idea what made me change like this, but on the other hand, I am pretty sure that the silver accessories stage will be returning some day.

******

Pastaruoju metu išgyvenu "viskas auksas" stadiją. Žiedai, apyrankės, pakabukai. Viskas turi būti auksiniai. Dažniausi gražiausius ir mano akiai mieliausius auksinius papuošalus atrandu Mango parduotuvėse, kaip ir šį naujajį trikampį pakabuką nugriebiau per dabartinius išpardavimus. Keistas dalykas su tom tam tikro metalo mėgimo stadijom, nes prieš keletą metų nešiojau beveik tik sidabrinius papuošalus ir į aukso pusę net nežiūrėjau. Ir dabar dar turiu nemažai sidabrinių gėrybių, tik nešioju jau daug rečiau. Nežinau, kodėl taip keičiasi skonis, bet manau, kad sidabrinė stadija sugrįš kažkada tikrai.


LIPS

I have two Baby lips. I have to admit I am not a fan of them at all and I bought it, because every girl was speaking about it. So I wanted to try too. I have a red one, which is quite good, but this pinky one...well..not so much. But as I had it and I wanted to use what I own, because why to buy and leave it on the shelf, so I came up with the solution. I found that this "Pink Punch" Baby lips works nicely with my Essence XXXL "Baby doll's favourite" lipgloss and I get really nice soft pink lips. I was applying this combination a lot and I still do it now in July! But afterall, I wouldn't buy another one of baby lips, because it doesn't moisturize well and it's not a lipstick either, only great marketing.

******

Aš turiu du Baby lips'us. Turiu pripažinti, kad nesu didelė jų gerbėja ir nusipirkau vien todėl, kad daug merginų aikčiojo ir gyrė juos, tad ir man buvo smalsu išbandyti. Turiu vieną raudoną, kuris visai nieko, ir šį ružavą, kuris...na..man nelabai patinka. Tačiau kadangi jau turiu jį, tad norisi naudoti, kad nedulkėtų ant lentynos, nes kam pirkt ir poto nenaudot.. Tad galiausia atradau būdą, kaip man šį ružavą "Pink Punch" baby lips'ą įkorporuoti į savo grožio rutiną. Ogi naudojant kartu su Essence XXXL "Baby doll's favourite" lūpų blizgiu. Šio dueto dėka pavyksta gauti švelnias rausvas lūpas, kas man labai patinka. Tačiau trečią kartą baby lips'o tikrai nepirksiu, nes nei drėkinimo, nei spalvos nėra, tiesiog puikus marketingas.


NAILS

Glitter. Glitter on the nails. I already wrote a post about this Prestige nail polish (here). In general it last long, but paired with Essence "03 Glitz & Glam" it lasts even better, so I had this duo on my nails most of the time in June.

******

Blizgučiai, blizgutėliai ant nagų visą birželį ir dabar net esu taip nusilakavusi. Jau esu rašiusi apžvalgą apie šį Prestige (įrašą rasite čia), kuris laikosi apie keturias dienas, tačiau padengus viršutinį sluoksnį su Essence "03 Glitz & Glam" išsilaiko dar ilgiau. Smagu, kai galiu pasidžiaugti tvarkingais ir gražiais nagučiais ilgėliau!


EYES

Maybelline Color Tattoo "70 Metallic Pomegranate". Well it's a discovery for me. When a first time I applied this shadow, I was terrified and was wondering why all the girls adore them?... I gave a second try, it turned out better, then I tried third and fourth times and at the end I started to like it a lot! I learnt how I should apply it and blend to achieve results that I desired. It works for me better if I apply with a brush and do it precisely. If I use a finger to blend this shade, it's a total disaster for me, looks like somebody punched me in the eye.. I don't wear it on daily bases, because it's just too intense for me, but for the evening, it's perfect.

******

Maybelline Color Tattoo "70 Metallic Pomegranate". Tai naujausias mano atradimas. Kai pirmą kartą išbandžiau šiuos šešėlius, buvau pasibaisėjusi ir nesupratau, kodėl visos blogerės taip juos giria.. Tuomet nusprendžiau suteikti antrą šansą ir jau gavosi šiek tiek geriau. Po trečio, ketvirto kartų pagaliau pavyko atrasti būdą, kaip gražiai padengti vokus ir tai privedė prie šių šešėlių pamėgimo. Tepu juos atidžiai su šepetėliu ir lengvai ištušuoju. Su pirštu kiek bandžiau tepti, o dievuli apsaugok, atrodo lyg būtų kas gerai davęs į akį... Manau čia dėl to, kad atspalvis šiek tiek priklesnis ir reikia išmokt su juo susitvarkyt. Dabar kai pavyko tai pasiekti (tik su šepėteliu) man labai patinka šis color tattoo. Tiesa, dienos metu retai jį naudoju, man labiau jis vakarinio pasidažymo dalykėlis.

***In case you missed my latest monthly favorites: April  

***For more you can follow me on Instagram / Facebook/ Bloglovin

Leave a Comment

  1. na ką, kvepalai tai tiesiai į dešimtuką, aš ir turiu tokius pat ;) jie mano kvapas pavasariui, nors liko ir vasarai dar šiek tiek :)
    O štai color tattoo niekaip neprisijaukinau.. Ir apskritai nelabai mėgstu kreminių šešėlių.


    Makeup Demon blog
    Makeup Demon Bloglovin
    Makeup Demon FB page

    ReplyDelete
    Replies
    1. Color tattoo ir man buvo sunku prisijaukinti, dar ypac kai issirinkau tokia priklia spalva, nes nebuvo kitos kurios norejau, o truks plys kirbejo noras isigyti :) bet dabar tikrai patinka man, tik tikiuosi, kad greitai neisdzius gal..

      Delete
  2. Nezinau ka turi Chloe kvepalai, bet ju beveik visi kvapai uzburiantys. Uostant is buteliuko- nieko ypatingo. Bet ant odos...tobula! As didele Chloe kvapu gerbeja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. O man Chloe kvepalai visai tokia naujiena, nes anksciau nesu turejusi. Gimtadienio proga norejau nauju kvepalu ir ejau i parduotuve rinktis ir kazkaip paemiau situs, ir labai patiko, bet dabar netgi dar labiau patinka sitas kvapas nei pauoscius parduotuveje :)) Tikra tiesa, kad kvepalai geriausiai atsiskleidzia ant odos.

      Delete
  3. Book is the best part of each month :) Great post :) have a nice day x

    Welcome to my blog
    www.blotterlife.com :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yes, I like books a lot, unfortunately I never succeed to read one book a month... :)) Thanks!!

      Delete
  4. These are some great favourites, even though I haven't tried any of the beauty products yet. The jewellery is super pretty and the book reminds me that I must bring you the one fashion book we talked about in Bonn ;)
    xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh yes, Carmen, I will remind you about the book!! Now I'm in very reading stage :))

      Delete
  5. The book looks very interesting and the beauty products look yummy! Have to smell the Chloe fragrance.

    LUXESSED

    ReplyDelete
    Replies
    1. There are some Chloe perfumes that are way too floral for me, but this one is amazing :)

      Delete
  6. Nepaprasto grožio nuotraukos :)

    ReplyDelete